poniedziałek, 10 sierpnia 2015

One love

Mówią, że trzeba coś stracić by to docenić. Podobno jeśli się coś ma, często się tego nie docenia. 
Ta teoria tyczy się ludzi, rzeczy, stanu umysłu, etapu w życiu, sposobu myślenia, otoczenia. 
Z przyrodą jest chyba tak samo. Często niedoceniana przez tych, co to mają ją pod nosem. Wychwalana przez tych, co w betonowych miastach koczują. 

Wybraliśmy się wczoraj na kajaki. 
Wszyscy bardzo mi polecali, spodoba ci się- mówili. Mieli rację, 
Zostawiłam swoje serce dryfujące gdzieś na rzece.


Poniżej kilka(naście) tumblrowych inspiracji :)
























5 komentarzy:

  1. Często mamy blisko siebie coś, czego nie doceniamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda
      +to zdjęcie "z odbiciami" na lodzie/śniegu przypomina mi z daleka kręgosłup :D

      Usuń
    2. Faktycznie, wygląda jak kręgosłup. Nie pomyślałam o tym wcześniej :)

      Usuń
  2. o jaaaa kocham kajaki!! <3 na początku pierwszy raz bardzo się bałam, ale teraz kocham na nich pływać :) przypomniałaś mi <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń