niedziela, 2 sierpnia 2015

#summertime

Jeśli ktoś spyta mnie jaka jest moja ulubiona pora roku, odpowiem, że każda jest urokliwa na swój sposób. Gdybym mogła z każdej pożyczyć, to co lubię w niej najbardziej, bez wątpienia powstałaby idealna pora dla mnie. 
Od wiosny pożyczyłabym przebiśniegi, pierwsze ciepłe dni i pąki na drzewach.
Z lata wzięłabym dużo słońca, zapach świeżo skoszonej trawy i urlop :)
Z jesieni kolorowe liście na drzewach i grzyby po deszczu.
W zimie najbardziej lubię piękne, białe widoki. Jednak najlepiej gdy dzieli nas szyba :)

Jednakże mamy lato, więc trzeba korzystać z tego słońca ile się da. Najbardziej lubię w te ciepłe, słoneczne dni jeździć na wieś, do dziadków, gdzie mogę cieszyć się urokami tej pory roku, o których mówiłam już wcześniej. Jest to dobry czas, by wyjść na podwórko, rozłożyć koc na trawie i poczytać książkę. 








A wy jaką porę roku lubicie najbardziej i dlaczego?
Jak korzystacie ze słonecznych dni?

6 komentarzy:

  1. Ja też najbardziej lubię lato - bo jest pogoda, wyjazdy, wakacje i nowe znajomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka, lato, ponieważ mamy wtedy wakacje.
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię wiosne, bo wtedy przyroda budzi się do życia, pięknie zakwitają drzewa. :3 Ładne zdjęcia i świetny wpis. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjecia :)

    Dziękuje za komentarz, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ponownie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia i całej reszty wakacji xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń