sobota, 17 października 2015

Autumn is here

Jesień już przytuliła nas do siebie. Siedzę z kubkiem gorącej herbaty i wyglądam przez okno. Jest pięknie jak co roku i jak co roku jestem zauroczona, jakbym widziała ją po raz pierwszy. 
Kolorowe liście na drzewach i na chodnikach, a miny przechodniów jakieś niewyraźne - po tym poznasz, że to jesień. 
Czy wy też przeżywacie jesienną chandrę? 
Ja co roku robię wszystko, by mnie nie dopadła. Bezskutecznie. 
Ale, ale. Nie dajmy się zwariować. 
Ja zaopatrzyłam się w książki oraz puzzle. Przyda się też zapas gorącej czekolady, herbaty z miodem i cytrynom oraz ciepły koc. 
Jesienią uwielbiam też nosić jakieś kolorowe dodatki lub po prostu maluję paznokcie na jakieś ciepłe, pastelowe kolory. 
A wy jak radzicie sobie z jesienną chandrą?









Po więcej zdjęć, nie tylko tych jesiennych, zapraszam na mój instagram :)


2 komentarze:

  1. Co by nie mówić - jesień ma piekny klimat czasami ;;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń