środa, 23 grudnia 2015

Pakujemy prezenty!

Chyba pierwszy raz od naprawdę dawna cieszę się na te święta. Ostatni raz tyle radości w związku ze świąteczną chandrą towarzyszyło mi chyba w dzieciństwie.
Mam wrażenie, że w tym roku wszystko jest inne.
Kolejki w sklepach, tłok w każdej galerii handlowej, kupowanie prezentów, przyozdabianie domu, nawet świąteczne porządki, wszystko to zamiast wkurzać rzuca na mnie swój czar.
Zauroczona tą magią nie odczuwam nawet nerwowej atmosfery, która ogarnęła niemalże wszystkich.

Mam nadzieję, że macie już prezenty dla swoich najbliższych. 
Myślę, że to odpowiedni moment, by zająć się ich pakowaniem. Osobiście bardzo podobają mi się oryginalne i często dość nietypowe rozwiązania. Mam dla Was dziś dwa filmiki, które były moją tegoroczną inspiracją.
Mam nadzieję, że zainspirują i Was :)















 A Wy lubicie święta? 

Prezenty pakujecie w papierowe torby, zawijacie w błyszczący papier, a może wolicie bardziej oryginalne pomysły?
Czekam na wasze komentarze :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz