wtorek, 19 stycznia 2016

Życie to obłęd

"W mojej głowie tańczą fałszywe obrazy, moje ciało płonie i muszę ugasić ogarniający je żar."

Szaleństwo czai się w każdym z nas. Niektórzy mają je głęboko pod skórą, na dnie samych siebie. U pozostałych można dostrzec je w oczach. U każdego może objawiać się ono inaczej i jeśli jesteś szalony, to wiesz o czym mówię.
Ktoś powiedział mi kiedyś
nie pisz o swoim życiu, historie o życiu są do bani.
Nie jestem dobrym przykładem miłości, nienawiści. Nie jestem dobrym przykładem czegokolwiek.
Nie znalazłam w życiu swojego piekła, nieba też nie znalazłam.
I nie ma we mnie nic, co mogłoby Cię zainteresować.
A jednak jestem tu.
Jestem tutaj i głupio wierze, że mi się uda,
że dostrzeżesz we mnie choć odrobinkę tego, co siedzi w Tobie, że rozumiesz.

"Zdaję sobie sprawę, że wpadam w słodką schizofrenię, która przenosi mnie w inne światy, gdzie przekaz wyrażany słowami nie ma żadnego sensu (...)"
~Valerie Tasso 











17 komentarzy:

  1. Genialny post ! Bardzo mi się podobają zdjęcia są takie psychodeliczne. Lubię oryginalność, a Ty taka jesteś :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było założenie. Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Dokładnie to samo miałam napisać co w komentarzu wyżej ;> tzn. iż większość zdjęć ma psychodeliczny klimat ;)

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog! Bardzo oryginalny ;) Ciekawy efekt na zdjęciach, podoba mi się! :)
    Obserwuję.

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję <3 Buziaki!

      Usuń
  4. oryginalne.Niby proste a jednak takie ciekawe . Na prawdę fajny blog ,czekam na kolejnego posta
    thesocialpatology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cytaty, bardzo dobry post! Zaraz posłucham piosenki :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Bardzo podobają mi się efekty jakie użyłaś do zdjęic! http://izzyybella.blogspot.com/2016/01/mini-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcie cytaty również są ekstra. Ps. Słuchałam już tych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post! Piszesz o czyms z czego zdajesz sobie sprawe. Uważam że o to w tym chodzi. Super dobrane zdjecia do tematu postu. Życzę Ci dużego sukcesu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Dziękuję za miłe słowa. Aż mi się ciepło na serduchu zrobiło. :)
      Buziaki!

      Usuń
  9. Super zdjęcia. Na nich jesteś ty czy ty robiłaś? :D
    W ogóle pamiętam cię jeszcze z photobloga, ale chyba już nie prowadzisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem na zdjęciach i cuda wianki to też moje poczynania :)
      A na fotoblogu jestem jeszcze, ale pod inną nazwą: http://www.photoblog.pl/timedoesntexist
      Nie sądziłam, że ktoś to jeszcze pamięta. Miło mi :)

      Usuń
  10. Super zdjecia 😊
    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting post!

    http://www.alovelystyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) Daje do myślenia i zdjęcia fajnie obrobione!

    http://bagandcoffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń