poniedziałek, 29 lutego 2016

Sieciówki na wiosnę

Dziś przychodzę do Was z lekkim, wiosennym podmuchem. 
I nie, nie będę tu pisać poematów o wiośnie, o śpiewie ptaków i pierwszych pąkach.
No przynajmniej nie dzisiaj :)

Przygotowałam dla Was kilka zestawów, skomponowanych z sieciówkowych nowości.
Nie będę bawić się w teksty typu "tą bluzkę połączyłam z tymi spodniami", bo najzwyczajniej nie widzę w tym sensu.*
Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)


1. Bershka 2. F&F 3. Bershka 4. Bershka 5. C&A 6. H&M 7. Biżu by emka

1. Biżu by emka 2. H&M 3. Stradivarius 4. Bershka 5. Stradivarius

1. H&M 2. H&M 3. Bershka 4. Bershka 5. Stradivarius 6. Biżu by emka

1. Stradivarius 2. Bershka 3. Stradivarius 4. Bershka 5. H&M 6. H&M 7. Biżu by emka




*Do Napisania tego postu zabieram się już czwarty dzień. Także tak.

13 komentarzy:

  1. Całkiem fajne zestawy, chyba wszystko z tych rzeczy mogłabym nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że super :D I biżuteria fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Biżuterię jak najbardziej polecam i zapraszam na funpage autorki tych dzieł: https://www.facebook.com/BizuByemka

      Usuń
  3. Buty z pierwszje i drugiej stylizacji sa tak urocze ze musze je miec, zapraszam do mnie. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się zainspirować :)

      Usuń
  4. Dobre zestawy! Nosiłabym wszystko :) Sama już nie mogę się doczekać, aż przestanę marznąc w uszy i wyciągnę z szafy moje kapelusze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje !
    W moim stylu
    Zapraszam http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zestawienie. Niektóre rzeczy z chęcią bym przygarnęła :D
    Kolorystyka też mi się bardzo spodobała.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  7. No zestawy fajne zrobiłaś, nie koniecznie wszystko jest w moim stylu, ale ciekawie wyglądają te połączenia, obserwuję :*

    zapraszam do siebie ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właściwie w każdy zestaw z przyjemnością bym wskoczyła choć najbardziej utożsamiam się z dwoma ostatnimi. Widzę, że Bershka ma teraz sporą kolekcję naprawdę fajnych butów, muszę się tam koniecznie przejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, faktycznie wszystkie z Bershki :D

      Usuń
  9. Kurczę, jak mi się podobają kapelusze ;D

    OdpowiedzUsuń