czwartek, 10 marca 2016

Fajne rzeczy: luty

1. Film Radzka IKONY cz.11 MICHAEL KORS :-) Magdaleny Kanoniak (Raaadzka)

Jestem ogromną fanką całej serii pt. Ikony, w których Radzka przybliża nam historię topowych marek, ale i nie tylko. Moimi faworytami są odcinki poświęcone Converse, Vogue oraz właśnie Michael Kors. Jak mówi tytuł, jest to już 11 odcinek z tej serii. 
Zawsze oglądając filmy Radzki odnoszę wrażenie, jakbym przeniosła się do kawiarni, gdzie siedzimy, pijemy kawę i Ona opowiada mi te wszystkie historie. Poza tym zawsze emanuje z Niej taka energia, a uśmiech nie znika Jej z twarzy, a co za tym idzie - widz również nie przestaje się uśmiechać :) Jeśli jeszcze Jej nie znacie - zachęcam do oglądania! 


2. Film Radzka LONDYN smaczki cz. 1 :-) Magdaleny Kanoniak (Raaadzka)

Kolejna fajna rzecz również pochodzi z kanału Radzki. Tym razem jest to 1 odcinek nowej serii, w którym dzieli się z nami ciekawostkami na temat Londynu, opowiada o miejscach, które warto zobaczyć. Jeśli wybieracie się do Londynu - sprawdźcie koniecznie!




Instagram, na którym zawsze znajduję nieskończoną liczbę inspiracji. Pamiętam, że kiedy na niego trafiłam, siedziałam przez bitą godzinę i oglądałam wszystkie zdjęcia. Totalnie trafia w moje poczucie estetyki. Autorką jest Marta Rodzonek. Pod tą samą nazwą znajdziecie Ją na facebooku :) Kto nie widział niech żałuje, ot co!






4. Miejsce Czekolada - Retro Cafe

Kolejną fajną rzeczą, którą chcę się z Wami podzielić jest miejsce, w którym ostatnio bywam dość często (m.in. w walentynki). Jest to kawiarenka niedaleko ul.Piotrkowskiej w Łodzi. Jej wystrój przypomina babciny dom. Pełno tam haftowanych serwetek, starych, drewnianych mebli oraz smaczków takich jak porcelanowa lalka, pożółkłe książki czy stare radio. Ponadto lokal oferuje bogatą gamę herbat, pyszną kawę oraz czekoladę i chyba najlepszą szarlotkę w mieście! 





5. Aplikacja na telefon Snapchat

Niektórym z Was pewnie wyda się to dziwne. Jedni będą zastanawiali się po co to komu, a inni - zaawansowani użytkownicy - będą zastanawiali się, dlaczego dopiero teraz. Odkąd rozpoczęłam przygodę z tą aplikacją, przepadłam. Robię jeszcze więcej zdjęć niż dotychczas. Z tą różnicą, że nie spamuję na facebooku, ani nie dodaję miliona zdjęć na instagram. Myślę, że to naprawdę świetna alternatywa dla tych, którzy chcą się dzielić z innymi tym, co jest im akurat dane zobaczyć czy przeżywać :)



6. Kosmetyki Makeup Revolution

Tak jak zapowiadałam - czasem będą pojawiać się fajne rzeczy kosmetyczne. Nie sądziłam jednak, że nadejdzie to tak szybko!


Mega fajną rzeczą jest dla mnie paletka Naked Chocolate z Makeup Revolution.  Cieszę się niezmiernie, że trafiłam na nią w jednym ze sklepów internetowych. Rozważałam zakup kilku paletek, ale w tej urzekło mnie opakowanie. Wygląda mega estetycznie! Po odebraniu przesyłki, postanowiłam nie zwlekać i wypróbować nowy nabytek. Okazało się, że był to strzał w 10! Cienie są fajnie napigmentowane, długo utrzymują się na powiece (przed makijażem oka użyłam bazy pod cienie) i nie osypują się (co wcale nie było takie oczywiste). Polecam! :)


Kolejną kosmetyczną perełką okazały się pomadki Makeup Revolution. Kupiłam je za grosze, więc nie oczekiwałam od nich wiele. Na prawdę pozytywnie mnie zaskoczyły. Odnoszę wrażenie, że ta w kolorze Reckless jest bardziej trwała. Co ważne, po nałożeniu na usta kolor jest wyrazisty, ale mniej intensywny niż się wydaje (może to dobrze :D). Kolor Nude jest idealny na co dzień - wygląda bardzo naturalnie. Obie pomadki dają bardzo fajne, kremowe wykończenie i nie przesuszają ust.


8 komentarzy:

  1. Instagram tej dziewczyny naprawę inspiruje!

    http://sisters-blonde.blogspot.com/2016/03/ootd-2-w-roli-gownej-paszcz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. a już myślałam, że tylko ja tak późno odkryłam snapa haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama :D

      Usuń
  3. O firmie Makeup Revolution słyszałam dużo dobrego :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja przygoda ze snapem jest dość krótka, ale naprawdę go polubiłam. :D Można się zainspirować i śledzić na bieżąco wszystkie wydarzenia. :D Ps. Dodałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makeup revolution jest super :) Wypróbuj jeszcze Golden Rose, też mają super kosmetyki w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam testować teraz kilka rzeczy Golden Rose właśnie. Rzeczywiście jakość kilkukrotnie przewyższa cenę. Kilka rzeczy marki Catrice też pojawiło się wśród mojej niewielkiej kolekcji kolorowych kosmetyków i przyznam szczerze, że też jest nieźle :)

      Usuń
  6. jeszcze nie zdążyłam przetestować tej firmy kosmetycznej :) muszę spróbować! http://sayaen.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń