poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Fajne rzeczy: marzec

1. Kanał Ola Autor: Ola Szejnoga (Ola)

Ola, Ola, Ola.
Ola prowadzi dość specyficzny kanał - w całości gadany. Generalnie nie oglądam tego typu filmów - w większości są one bezmyślne, płytkie i puste - pozbawione jakiejkolwiek puenty. Ola jest wyjątkiem, który - jak to się mówi - potwierdza regułę. Filmy Oli są bardzo szczere i autentyczne, co mnie osobiście zawsze kupuje. Opowiada o różnych zjawiskach z perspektywy młodej osoby. Młodej, nie znaczy bezmyślnej i głupiej. Filmy zawsze pozostawiają mnie z tematem do zastanowienia, zawsze mają jakiś punkt zaczepienia i są opatrzone w puentę, choć nie zawsze jest ona podana na tacy.
Szczerze polecam ten kanał wszystkim, którzy mają otwarty umysł i chętnie analizują różne rzeczy :)



2. Film Radzka i Dandy MĘSKIM OKIEM: ZACZYNAMY! :-) Autor: Magdalena Kanoniak (Raaadzka)

Mam dziwne przeczucie, że filmy Radzi będą się pojawiały w podsumowaniu każdego miesiąca :D
Tym razem również o modzie, ale... o modzie dla Panów! Odcinek dość  nietypowy, ponieważ motywem przewodnim filmów na tym kanale jest moda damska. Ale, ale (od ale nie zaczyna się zdania :d) jest on wyjątkowy nie tylko ze względu na temat, ale i na sposób prezentowanej treści. Powstał on we współpracy z innym bloggerem, youtuberem - Dandym. Duet, którego swoją drogą bardzo dobrze się słucha, opowiada w bardzo przystępny sposób o wytycznych mody męskiej. Polecam!



3. Radzka i Dandy MĘSKIM OKIEM: trochę podstaw! Odpowiedzi :-) 
Autor: Magdalena Kanoniak (Raaadzka)

Kolejny odcinek jest uzupełnieniem poprzedniego. Zawiera odpowiedzi na pytania, które padły w wyżej przytoczonym filmie. Pozwala poszerzyć wiedzę w zakresie mody męskiej. Trudne nazwy, ich znaczenie oraz przytoczenie historii to dla mnie idealne combo :)
Jeśli Was też ciekawi czym jest butonierka, na ile eleganckie są spodnie z mankietem, albo skąd łaty na łokciach - oglądajcie koniecznie!



4. Snapchat Jessica Mercedes JEMERCED.COM
Jessica Mercedes Kirschner
(jessimercedes)

O aplikacji snapchat pisałam już kilka postów wcześniej. Po założeniu snapa zaobserwowałam kilka osób - w tym kilka bloggerek, m.in. Jessicę. Bloga obserwuję od naprawdę dawna (mniej więcej od momentu, kiedy rodzice założyli pierwszy internet :d), obejrzałam kiedyś kilka wywiadów i... nie mogłam tego słuchać! Słyszałam jeden wielki bełkot.  Początkowo przesuwałam snapy "solidnie" gadane, ale kiedy przełamałam się i przestałam słuchać w jaki sposób mówi, a zaczęłam słuchać co mówi - nabrałam do Niej ogromnego szacunku i sympatii! Trzeba przyznać, że dziewczyna dobrze wie co robi, ma ogromną wiedzę w swojej dziedzinie i jest mega ciepłą i miłą osobą! Oglądając snapy Jess mam wrażenie, jakbym spotkała się z koleżanką w kawiarni na plotach. Przez ekran swojego telefonu mogę zwiedzić kawał świata i zobaczyć na żywo relację ze światowych pokazów mody. Najbardziej cieszy mnie Jej reakcja na sukcesy i dobre wieści - jest taka energiczna, szczera i co dla mnie najważniejsze - autentyczna. Na mojej twarzy pojawia się uśmiech i cieszę się razem z Nią. 



5. Akcja Daj Włos Rak'n'roll


Akcja polega na nieodpłatnym przeznaczeniu włosów na peruki dla podopiecznych fundacji. Dowiedziałam się o niej jakoś w zeszłym roku - pomysł od razu mi się spodobał i to wtedy zdecydowałam się, że wezmę w niej udział - jednak włosy, które chcemy oddać muszą mieć przynajmniej 25 cm długości. Moim jeszcze trochę brakowało, dlatego odczekałam, aż osiągną odpowiednią długość. Właśnie w marcu byłam u fryzjera i przy okazji zmiany fryzury - wsparłam akcję Daj Włos. Jeśli jesteście zainteresowani, po szczegóły odsyłam Was do strony fundacji: http://www.raknroll.pl/co-robimy/programy/daj-wlos/

Jeśli mamy możliwość komuś pomóc, dlaczego by tego nie zrobić?
Nigdy nie wiesz kiedy ty będziesz potrzebował pomocy, ale kiedy ten dzień nadejdzie, pewnie chciałbyś, aby ktoś ci ją zaoferował.

http://www.raknroll.pl/co-robimy/programy/daj-wlos/

2 komentarze:

  1. Ze snapchatem Jessici mam to samo,co z resztą wiesz :) Pokaż się tu nam w nowych włosach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Jessice. moim zdaniem jest najlepszą polska blogerką

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń