środa, 8 czerwca 2016

Fajne rzeczy: kwiecień/maj


Kwiecień wylał się i przeleciał mi przez palce. 
Przepoczwarzył się w maj i upadł na chodnik. 
Rozpadł się na kawałeczki, a z kilku z nich stworzyłam dzisiejszy post :)



1. Wystawa Women in Channel by Peter Farago and Ingela Klemetz Farago
(Królikarnia - Warszawa)
O wystawie mogliście czytać w magazynach, na portalach, blogach czy oglądać zdjęcia na instagramie. To co tam piszą, to wszystko prawda. Że niesamowita, szczególna, wrażliwa artystycznie, wymowna, inteligentna, doskonała. Każde zdjęcie opowiada jakąś historię, przedstawia jakieś cechy, jakieś emocje. Myślę, że patrząc na fotografie, każdy dopisał by do tej historii coś od siebie. I to jest właśnie piękne. Sposoby interpretacji, sposoby opowiadania, sposoby odbierania, tego co dają nam inni.




2. Kanał Jessica Mercedes (Jessica Mercedes Kirschner)
Skoro jesteśmy przy temacie mody, to zatrzymajmy się przy nim na dłużej. Jessica Mercedes weszła na polski YT  z tutorialem makijażowym, który okazał się mocno kontrowersyjny. Na szczęście nie poszła w tą stronę, a na kanale zaczęły się pojawiać filmy na temat, na którym zna się naprawdę świetnie - moda. Dziewczyna ma naprawdę ogromną wiedzę. I wcale nie mówię tu o nowikach typu: biały t-shirt pasuje do wszystkiego. Jeśli interesujecie się modą, pokazami, historią marek itp. koniecznie sprawdźcie kanał jemerced.



3. Film Idę po rozum do głowy, nie idę na studia. | Michał Paca | TEDxKoninED (TEDx Talks)
Kolejną fajną rzeczą wartą polecenia jest wystąpienie Michała Pacy na konferencji TED. Tematem przewodnim są studia, czyli iść czy nie iść? Z pewnością jest to pytanie pojawiające się bardzo często w głowach młodych ludzi. Szczególnie polecam maturzystą, którzy niebawem będą odpowiadać sobie na nie.

4. To co tygryski lubią najbardziej.
W maju miałam okazję spędzić tydzień nad morzem. 0 telefonów, żadnych maili. Totalny detoks. Jednak najfajniejszym punktem programu bezapelacyjnie były dla mnie spacery po plaży. Uwielbiam uczucie gorącego piasku pod stopami. Uwielbiam uczucie zimnej wody, kiedy nadejdzie fala. Uwielbiam nadmorskie widoki, ciepłe słońce i rześki wiatr. 
Oczywiście bez ludzi, którzy byli tam ze mną to nie byłoby to samo. 
Zdecydowanie polecam wszystkim. Wyrwanie się z miasta, zostawienie wszystkich elektronicznych gadżetów (no chyba, że mówimy o jakimś grającym gadżecie i słuchawkach ;d) i spędzenie trochę czasu z przyjaciółmi w otoczeniu natury.                                          


P.S.
Zawsze na koniec miesiąca mam poważny problem, by z tak wielu fajnych rzeczy wybrać kilka tych, o których Wam napisze. Tym razem po 2 miesiącach miałam poważny problem, by napisać cokolwiek
.
Jeśli chcecie mnie więcej - zapraszam na facebooka. Tam udzielam się regularnie. (no, napewno regularniej niż tu :d)

4 komentarze:

  1. Długo musiałam czekać,ale za to trafiłaś w sedno z każdym punktem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że Jessica zaczęła karierę na Yt, ale życzę jej powodzenia bo to osóbka prze fantastyczna. Co do tej plaży, mam tak samo. Uwielbiam uczucie piasku pod nogami, i fal, które nadciągają niespodziewanie.

    ZAPRASZAM --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię oglądać kanał J. Mercedes. :) Miło się ogląda.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń