sobota, 13 sierpnia 2016

Fajne rzeczy: czerwiec/lipiec

1. Vogue Italia June 2016

Moim zdecydowanym numerem jeden w tym miesiącu było wydanie Vogue z Kate Moss i jej córką na okładce. Co prawda nie znam włoskiego, ale warto oddać palec, a nawet całą rękę za przepiękne zdjęcia, których autorem jest Mario Sorrenti, Love it's all about Family. W sesji zdjęciowej udział wzięli m.in. Edie i Olympia Campbell, Liva i Odette Pavlova, Gray i Arsun Sorrenti, Elfie i Rosemery Ferguson, Pat i Anna Cleveland, Tigerlily i Lola Taylor i oczywiście Kate Moss i Lila Grace. Warto dodać, że jest to debiut młodziutkiej i prześlicznej Lili.





2. Kanał VAGABOND, Autor: Amy Lee

Na kanale znajdziecie filmy gadane, lookbooki, get ready with me, room tour, home decor, czyli dla każdego coś dobrego. Z filmami Amy mam tak, że zawsze coś mnie oczaruje. Czasem (czasem często) są to jej stylizacje, a czasem stylizacje są zwyczajne i wtedy podziwiam magiczne widoki z planu zdjęciowego, czasem mówi fajne rzeczy, a czasem coś bez znaczenia i wtedy wpatruję się w idealnie urządzone wnętrze za nią. 
Nie powiem nic więcej - niech broni się sama :)







3. Serial Kochanki (Mistresses),  reż. K.J. Steinberg

Kiedyś oglądałam Desperate Housewives. Jedynym minusem tego serialu jest to, że kiedyś się kończy. Długo szukałam godnego następstwa i  w końcu znalazłam! Jeśli jesteś fanem desperatek, Mistresses również powinny ci się spodobać.
Na prawdę cienka jest granica między spoilerem, a recenzją. Tak więc nie powiem zbyt wiele, proponuję po prostu obejrzeć kilka odcinków (lub wszystkie ;d)
Serial typowo babski (choć mogę się mylić), przedstawia zawiłe historie czterech przyjaciółek. Brzmi znajomo? Polecam i z niecierpliwością czekam na nowe odcinki :)



4. Książka Kwiat Pustyni Waris Dirie Cathleen Miller

Książka nie należy do żadnych nowości, ale wciąż jest dla mnie objawieniem. Pierwszy raz przeczytałam ją kończąc gimnazjum. Od tamtej pory sporo poukładałam sobie w głowie i to niesamowite jak ta historia dorosła razem ze mną. 
Oczywiście żadnych spojlerów - przecież mnie znacie. Główną bohaterką jest Waris Dirie i niektórzy mogą ją znać jako modelkę, inni jako ambasadorkę ONZ, ale przede wszystkim trzeba poznać jej historię. Niesamowita kobieta, której należą się ogromne pokłady szacunku i podziwu.
Osobiście planuję przeczytać również inne jej książki. 



5. Film Kwiat Pustyni (Desert Flower),  reż. Sherry Hormann

Na podstawie książki powstał oczywiście film. Jest to opcja dla tych, którzy nie lubią czytać lub nie mają na to czasu. Osobiście po przeczytaniu książki, lubię obejrzeć film, który na niej bazował (jeśli oczywiście powstał takowy). Zazwyczaj jednak wolę książkową historię. I tak jest również tym razem. 



6. Strona DRAWING PENCIL

Autorem jest Veri Apriyatno z Indonezji. Strona poświęcona jest przede wszystkim ołówkowym pracom Veri, ale pojawiają się tam również rzeźby, obrazy malowane farbami, inspiracje. 
Moją uwagę przykuło spojrzenie na świat autora, świeżość, kreatywna forma i  przede wszystkim dbałość o szczegóły i autentyczność. Ale co ja tam wiem. 






7. To co tygryski lubią najbardziej

Najlepsze na koniec. Z cyklu ucieczka od życia. Tym razem jednodniowa, ale zawsze. 
Żadnych telefonów, maili, obowiązków, zmartwień. Tylko ty, szum wody, śpiew ptaków i szelest liści kołysanych przez ciepły, leni wiatr. Uwielbiam taką formę spędzania wolnego czasu. Nic nie relaksuje mnie bardziej niż szum wody i śpiew ptaków. W zestawieniu z kajakami to jak dodatkowy baton wyrzucony z automatu :)


Koniecznie podzielcie się ze mną w komentarzu waszymi fajnymi rzeczami :)
enjoy!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiałam Desperate, więc ten serial też powinien mi się spodobać ;-) Obrazki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co kupować gazete jak sie z niej nie rozumie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co czytać bloga jak się z niego nie rozumie
      Głupi komentarz - głupia odpowiedź :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Uwielbiam tą stronę drawing pencil <3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka vogue jest przecudowna <3 Nieśmiertelna Kate Moss <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect post as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę,ze dużo nowych rzeczy mam do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O fajnych rzeczach tu napisałas! Ten vogue wygląda obiecująco a Desperacji uwielbiam wiec ten serial też mógłby być niezły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Desperatki miało być hehe sorki :D

      Usuń