sobota, 27 sierpnia 2016

#jeansstyle

1. Vintage   2. H&M   3. Local Heros   4. Stradivarius   5. Pakamera   6. Vintage


1. 2. Stradivarius

1. Zara   2. Stradivarius   3. Bershka   4. 5. 6. H&M

1. Vintage   2. Bershka   3. Mohito   4. Stradivarius   5. Zara

1. 2. 3. H&M   4. Stradivarius

1. H&M   2. Zara   3. Bershka   4. H&M


1. H&M   2. 3. Bershka   4. 5. H&M   6. Local Heros 

1. Bershka   2. Bershka   3. H&M

1. Stradivarius   2. Mohito   3. Handmade 


Inspirations:



Sale


* regulamin promocji Medicine



enjoy!

9 komentarzy:

  1. Tak patrzę i jakieś takie krzywe te serduszka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja absolutnie uwielbiam jeans pod każdą postacią! <3

      Usuń
  3. Uwielbiam jeans ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeans jest świetny! Najbardziej podobają mi się jeansowe torebki :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się kurtki jeansowe, od spodni tego typu całkowicie się już odzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swego czasu też, ale na szczęście przyzwyczajam się do nich na nowo :)

    OdpowiedzUsuń