sobota, 26 listopada 2016

Fav Instagrams

Hej Misie! Wracam do Was po dość długiej przerwie :)
Mam taki rytuał, że zawsze zanim wkroczę w jakiś nowy etap, zbieram najpierw masę inspiracji.W związku z tym chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubionymi kopalniami inspiracji z Instagrama. Zadanie okazało się znacznie trudniejsze niż przypuszczałam! Mam tak wiele ulubionych profili, że nie sposób zmieścić ich w jednym poście. Dlatego też poszukałam wspólnego mianownika i podzieliłam je na kilka grup. Dziś pierwsza piątka, a już niebawem kolejne inspiracje! 
Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)



















3. WILDFOX























                                    

A jakie są Wasze ulubione Instagramy? Piszcie w komentarzach! :)

1 komentarz:

  1. piękne te inspiracje, ostatnio widziałam i chyba nie skomentowałam, uwielbiam patrzeć na ładnych ludzi i pozytywnie zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń